Cum alegeți un web designer să vă conducă strategia de marketing

Când decideți exact ceea ce vreți, ați luat cea mai importantă decizie din viața dvs. Trebuie să știți ce vă doriți pentru a vă atinge scopul final.

Multe firme mici sunt deținătoarele unor site-uri web incredibil de urâte și lipsite de performanță. Acest lucru nu este neapărat din vina deținătorilor, deoarece mulți pur și simplu nu se pricep la design. Cum ar fi un mecanic șocat că proprietarul mașinii nu știe unde este axul cu came și care este rolul său.

Am lucrat cu mulți clienți care nu știu ce vor când vine vorba de site-urile lor. Unii găsesc cinci site-uri diferite pe propriul plac, iar alții nu-ți vor spune până nu le arăți câteva exemple. De aceea credem că este alegerea web designerului să decidă apectul în funcție de domeniul de activitate al firmei și să vină cu propuneri.

Alegeți o firmă care să vă reprezinte

Primul pas ar fi să găsiți o firmă de web design pricepută. Asta dacă nu aveți foarte mult timp să învățați cum să vă faceți propriul website. Nu este o meserie pe fermoar, un design reușit are nevoie de răbdare și foarte multe repetări.

Odată ce ați găsit firma care să vă reprezinte, cu care credeți că puteți avea un parteneriat, următorul pas este să o lăsați să vă cunoască direcția și strategia dvs. de afaceri.

Lucrând cu numeroși clienți, am învățat să ne respectăm cu adevărat partenerii care înteleg nevoia noastră de comunicare. Dorința noastră este de a cunoaște compania, încotro se îndreaptă și de ce imagine are nevoie. Chiar dacă uneori este ca o extracție de măsele, odată finalizat acest lucru, procesul de proiectare al site-ului devine mult mai ușor și mai eficient.

Valorificarea puterii de proiectare

Când se dezvoltă o legătură între companie și web designer, poate începe valorificarea puterii de proiectare. Aici este momentul în care firma care vă crează site-ul se implica în realizarea strategiei de marketing.

Designerii sunt mult mai experimentați și creativi decât o persoană de afaceri, astfel că, în scopul de a crea o imagine nouă companiei, veți avea nevoie de o firmă specializată pentru a face acest lucru. La fel cum Steve Jobs l-a considerat Jony Ive „partenerul spiritual Apple”. Cineva care poate interpreta viziunea dvs. de afaceri și o poate traduce pentru ca potențialii clienți să o înțeleagă și să o aprecieze.

Primele impresii sunt totul

Când vorbim de site-uri web. prima impresie pe care o faci vizitatorului este totul. Este nevoie de o experiență pozitivă, altfel se pot pierde potențiali clienți din cauza unui design eșuat. Și acest lucru se întâmpla zilnic, în apoape orice business.

Această responsabilitate îi revine creatorului site-ului. Dacă faceți o schimbare la paginile dvs de destinație, asigurați-vă că ați luat legatura cu un webdesigner. Spuneți-i obiectivele fiecărei pagini din site și lăsați proiectul în seama sa.

Dacă doriți un simplu banner pentru campaniile dvs este indicat să implicați designer-ul dvs web. La fel ar trebui să se întâmple cu orice imagine adăugată pe site-ul dvs, proiectantul ar trebui să știe.

Dacă doriți un videoclip petru afacerea dvs, asigurați-vă că proiectantul site-ului este conștient de acest lucru și este implicat în acest proces.

Singura cale să câștigați clienți online și să îi pastrați este să aveți proiectantul site-ului alături de dvs în orice moment în care este nevoie de o decizie importantă. Acest lucru vă va pune pe o traiectorie pozitivă pentru stabilirea brand-ului și propria identitate business. Și pentru că este rar ca o mică afacere să aibă grijă de brand-ul lor, acest lucru vă va pune afacerea dvs cu un pas înaintea concurenței.

În concluzie

Pentru a recapitula, aveți nevoie să găsiți un designer web bun, care poate fi un partener în afacerea dvs și implicați-l în orice decizie de design pe care o cere business-ul dvs. Acest lucru vă va permite să definiți un brand al companiei și de alfel, orice lucru bun care vine cu acesta.

Ca proprietar de afaceri, este important să înțelegeți unde sunteți lipsit de expertiză și unde aveți nevoie de ajutor. Doar pentru că nu știți un domeniu nu înseamnă că trebuie să fie un domeniu pierdut. Doar înseamnă că trebuie să găsiți pe cineva care vă poate ajuta în acest domeniu și să duceți afacerea mai sus.

Tot ce crează și reprezintă compania dvs. ar trebui să arate și să funcționeze perfect, sau măcar mult mai bine decât concurenții dvs.